試新店﹕Yama @ the Galleria





有日同麥包揸車經過見到有間叫”Yama @ the Galleria”﹐好似係新開咁喎﹐咁上個星期五就去試下喇。”Yama @ the Galleria”係間食日本fusion嘢嘅﹐晚餐係屬於中價位嘅餐廳﹐都唔平㗎。因為唔知好唔好食﹐所以我哋都係先去試下佢嘅Happy Hour先﹐好味嘅話下次先嚟食晚餐。

餐廳入面主要分兩部份﹐分別係正式晚餐嘅地方同埋酒吧。食正式晚餐嘅就緊係靚D啦﹐左圖見到嘅係酒吧﹐都唔差㗎﹐但我哋去嘅時仲未天黑﹐我諗入黑之後會仲有氣氛。






我order咗以下嘅呢杯好似叫『Ginger Peach』嘅雞尾酒﹐就係喺杯香檳入面加咗桃子糖漿(peach syrup)同埋生薑。相入面見到浮係杯酒裡面白色嘅就係生薑喇。味道方面OK咁喇﹐唔係好似雞尾酒﹐如果唔落生薑會好D。因為麥包之前岩岩先同同事去完Happy Hour﹐已經飲咗酒﹐又要揸車﹐所以就只係叫咗杯汽水

跟住嚟嘅就係『酥炸生蠔』﹐我哋見平平哋就order嚟試下﹐都炸得幾脆㗎﹐但就唔係太有蠔味。

呢碟『炒象拔蚌』真係幾唔錯㗎﹐一D都唔會過熟﹐好味﹑好味~

『燒牛仔骨』聽講係呢到嘅招排菜之一﹐原來Happy Hour都有﹐就緊係叫嚟試喇。唔知係咪期望過高﹐好就幾好食嘅﹐但就冇咩驚喜﹐同埋有些少過肥咁囉。

呢碟『炸原隻軟殼蟹』係麥包一睇到MENU就話要食嘅﹐我都諗佢係好好味㗎﹔隻軟殼蟹真係好正﹐好肥美多肉﹐但就覺得個醬汁太鹹﹐唔係嘅話會係個好好味嘅餸

相入面分別見到嘅就係『辣鮭魚手卷』同埋『辣蟹肉手卷』。呢兩個手卷係我食過最大個嘅手卷~﹗我諗有普通手卷嘅兩倍大﹐如果食lunch嘅話﹐淨食兩個都飽晒㗎喇。我食咗個蟹肉嘅﹐麥包就食咗個鮭魚嘅﹐兩個都唔錯﹑唔錯。

最後就係『Yama Roll(特式卷物)』﹐入面有大蝦天婦羅﹑蟹肉﹑鮪魚﹑青瓜﹑牛油果等等。一個字 -正~﹗

食完以上嘅嘢已經飽到唔郁得﹐都唔晒睇甜品MENU啦~﹗

【同分類上一篇】:早餐之銀座木村屋+北海道パン
【同分類下一篇】:Red Mango的冰乳酪
No Comments

Post A Comment