【2024情人節】低溫慢煮和牛+香煎八爪魚

今年情人節沒有特別想去吃的餐廳,就在家把之前麥包妹送的Costco和牛煮來吃 👩🏻‍🍳 。剛剛發現家中的蒸焗爐原來也有低溫慢煮(sous vide)的功能,就來嘗試一下吧。

原材料和牛買回來的樣子,雪花滿滿的,只要把中間純脂肪的部份切掉就好了。

拿來蒸焗爐的食譜參考一下,用的是stream mode,現在新款已經增加了sous vide mode,我就直接用上新的模式。

準備好的模樣。

真接放進去,之後就輕輕鬆鬆的等一個多小時的慢煮。

煮好之後的模樣我忘了拍,因為正在準備其他配料的工作,包括用牛油煎蔬菜,之後就把牛排用大火每面煎個30秒上色,最後在牛排resting的時間(下圖照片)把八爪魚也煎好。

準備紅酒🍷

最後擺盆上菜

慢煮就是能很均勻地煮到很粉嫩的熟度,剛剛好!美中不足的是家中沒有意大利香醋(想想不能用中國陳醋取代😂),不然醬汁就會更清爽解膩。

飯後甜點吃《Lady M》的千層蛋糕。

兩款都是限定的,紅茶意外的清淡可口。

芝麻鐵觀音口味只有還好,有點太甜了。

情人節快樂😊

【同分類上一篇】:【慶生】2023麥包生日之《龍蝦卷,玉子鰻魚飯》
2 Comments
  • Panda
    Posted at 18:29h, 05 3 月 回覆

    Hello McTea^^ 好耐無黎探你個BLOG啦!!唔知你仲記唔記得我?你同麥包都好似食左防腐劑一樣仲咁年輕,希望你地都過得安好!!
    好佩服你都一直Keep到寫blog,我都好想keep住寫,奈何湊小朋友已經用左我大半精力!!你要keep住更新呀,我好鍾意睇你嘅遊記^_^

    • mctea
      Posted at 19:25h, 10 3 月 回覆

      Hello Panda,真係好耐冇"見"啦!我又點會唔記得你呢☺️
      哈哈,照片見到嘅都係表面,依家各方面都大不如前,真係唔認老都唔得🤭
      湊小朋友真係好需要精力,我就算久唔久同麥包嘅姪仔姪女一齊都會攰到靈魂出竅(笑)
      我都希望你同屋企人一齊安好無恙(^。^)

Post A Comment