遲來的娘家本

1561134734.jpg
“娘家本” – 就係台灣女仔影婚紗相時晒多本俾”娘家”既婚紗相本,而家好多婚紗舖既包套都有包埋架啦。我呢本所謂既娘家本有D唔同,唔凈止係有婚紗相,仲有埋結婚當日同我地既蜜月旅行相。其實係因為我爸爸、媽咪係香港,佢地又冇上網,所以睇唔到我post出黎既相,甘我就需要去晒相俾佢地睇啦。稔住都係要去晒相囉,不如整本相簿啦。但真係有太多相啦,特別係蜜月旅行個D,就稔住再整多隻俾佢地睇啦。嘩~!稔就容易,真係整起黎都好晒時間架,嘻嘻,所以整左甘耐先岩岩整完。

講返整相簿啦,好容易架咋,係網上download個software,甘就用佢個template將D相執好,upload返上去個website到,佢就會幫你整好本相簿,一個禮拜左右會將相簿寄到你屋企架啦。又甘好彩,我整完既時侯岩岩有大減價五折,訂三本二十六頁既都係USD$60+郵費,甘我就買左啦。兩本分別俾麥包同我既屋企人,一本留返俾自己。

相簿整體黎講都唔錯既,係雜誌式印製,但就緊係冇婚紗舖既甘靚架啦,紙質薄好多,顏色控制得冇甘好;但總比齌晒相有新意囉。

以下係幾頁內頁:

1561134734.jpg

1)先黎台灣婚紗相



1561134734.jpg

2)再有結婚當日相



1561134734.jpg

3)最後就係蜜月旅行相



網址:http://www.mypublisher.com/products.php

【同分類上一篇】:會場大相
【同分類下一篇】:【回顧】結婚三週年
Tags:
2 Comments
  • Joanne
    Posted at 05:23h, 12 2 月 回覆

    上邊喥download個software呀?如果寄Hong Kong要幾耐呀?

  • mctea
    Posted at 10:55h, 15 2 月 回覆

    你去上面個link都就有得download架啦~!但只適用於係呢個website到整相簿,<br />
    其他website又有佢地自己既software同方法。<br />
    <br />
    我用既呢個website好似唔寄去香港架。你有興趣既話,可以上網search下香港<br />
    有無其他website提供同類型既service啦。

Post A Comment