2006聖誕派對

每年公司都有唔同類型既聖誕party,但大多數都係搵間酒店,大家坐埋食餐飯就算。今年麥包公司都算係有新意架啦,搞左個面具派對。

因為我地搵左好耐車位,所以成八點幾先去到會場。去到就係門口揀返個面具,唔係好多種揀,多數都係黑色為主。開始既時侯覺得好得意,但用下用下,就覺得搾住個面具都幾麻煩,唔怪得知人人都張個面具放係檯面,食野既去囉野食,飲野既去囉野飲,跳舞既就去跳舞。

我地先去酒巴囉杯野飲,但我想飲既佢地話整唔到,但佢介紹俾我既到唔錯,甜甜地,幾好味。之後同人social左一陣就去食野,D野食OK啦,buffet型式,無咩驚喜,我覺得野飲好好多。但甜品就唔係好掂,我同麥包試左成七樣,凈係得一個strawberry mousse cake係OK既,其它都太甜啦。

食完野後繼續同人頃下計,飲下酒,跳左一陣舞,就已經成11點幾啦,哈哈,party都就黎完啦,時間過得真係快。

【同分類上一篇】:Cartier聖誕派對06
【同分類下一篇】:聖誕芭蕾舞劇 - 胡桃夾子
2 Comments
  • HelloMiMi 楊太
    Posted at 16:23h, 19 12 月 回覆

    原來麥包是在deloitte做的嗎﹖ : )<br />
    我以前都是呢~ 不過轉了好多次工了。 <br />
    不在firm做沒有annual christmas party去﹐ <br />
    都有點懷念呢~

  • mctea
    Posted at 05:28h, 20 12 月 回覆

    喔?係咩?~甘岩既?<br />
    <br />
    加拿大其它公司無christmas party嗎?美國既都有架,但係只係無甘formal,唔駛<br />
    dress up~

Post A Comment