婚紗相 – 第三日 – 影相日

因為昨日影相影到好疲倦,今日好晏先起身,匆匆食完早餐就去瑪莎啦。

今日去水舞谷關,Roger揀左件長拖尾既婚紗。長拖尾加谷關,我稔我估到靜怡會幫我set個咩造型啦~果然係包頭拖尾頭紗。靜怡好細心,佢仲拎左幾個唔同既包頭頭紗俾我揀。我最終揀左個最簡單既,因為包頭拖尾已經好dramatic,唔駛太多accessories. 我仲話俾靜怡知我BF唔慣化裝,問佢可唔可以落少D粉?緊係ok啦。我都認為少D粉自然D, 嘻嘻。

好似昨日甘,化完裝就出發。我又有問束鮮花,哈哈,今次佢地記得啦。去水舞谷關需時一個鐘,條路好似頭文字D, 我都影左唔少相。途中見到好多賣冬菇既舖頭,成條街都係,decorated得好得意。可惜唔可以留低睇。

水舞谷關好靚架,星期日仲好多人忝。哈哈,Roger話星期日影谷關唔易。好多地方都因為太多人而影唔到。好似平時如果冇人訂最靚個間房既話,我地可以入去影相,但星期日間房就一定有人訂,冇得影。

Roger叫我地企係高D既牆上面去影D special effect相。我有畏高,只腳係甘係到震,好驚呀~!
但係為左靚相,都係值得既。之後,緊係唔可以miss經典既吊橋相啦。條橋有好多蚊架,影相時有蚊都要忍住唔好郁,好搞笑。

影完外景,我地入水舞谷關個餐廳影另一組經典相。Roger話凈得一張臺既背景先靚,甘我地一路影一路留意住個張臺幾時冇人。因為有好多人係餐廳入面,(我地仲見到有個男人同餐廳D人爭辯忝呀~),甘我地都覺得唔好意思留太耐,左住人地做生意嘛,影左幾張就離開。今次有個洗手間換衫啦,舒服好多,換左件旗袍。Roger又幫我轉髮型。佢本來想拆左個頭紗,加番D配飾就算,但係我話唔鐘意個大髻,甘佢就幫我整過個細D既,Roger set頭都好勁。但可能我既面型比較長,set髻唔係好好睇。不過個細既髻都好左D架啦,我知我唔可以叫Roger set過晒成個頭架嘛。我地係lobby影左好多相,我鍾意我BF既造型多D,所以揀左佢既獨照多D。

我話想落水影,Roger就問我想唔想入湯屋影。緊係好啦,但問完谷關職員之後,連湯屋都爆滿~!!! 只有嘆息,各位千其唔好星期日去水舞谷關。甘我地惟有入自己房影房既溫泉啦。Roger幫我地check-in後入房,嘩~!!好靚呀,個溫泉比我想像中大。我換左最後既一件綠色晚裝,Roger又幫我轉髮型。今次係張頭髮束起成馬尾斜一邊,都幾好睇架。係房影完之後就入溫泉影多幾個shots。 搞掂晒,影完囉,哈哈。

而家係時侯enjoy下浸溫泉啦~! 未浸之前先沖涼,落妝去醫肚。我地去樓上既餐廳食送既火鍋。都好大portion架,我同我BF都唔係細食既人,但食完都好飽。D飲野都既好架,我order左杯由好多生果mix既。食飽飽,返房浸溫泉,係溫泉內睇電視超正,好relaxing。 浸完睇埋借既DVD就o訓囉。

第日,我地去食早餐同係谷關附近行下之後就返瑪莎揀相。早餐有中式同西色,我地一人order一份,我覺得西式好食D。

待續 (婚紗相 – 第四日 – 選相日)

【同分類上一篇】:婚紗相 - 第二日 - 影相日
【同分類下一篇】:婚紗相 - 第四日 - 選相日
No Comments

Post A Comment