婚紗相 – 第二日 – 影相日

好緊張,今日終於影相啦~! 但影相之前緊係要醫肚先啦!我地拎住黎客既餐卷去轉角既餐廳食早餐。早餐有三個choices:(1) 火腿,蛋,烤面包 (2) 公司三文治 (3) 小麥餅乾。我地稔住choice #1 係最好味,直至第日食choice #2時先知原來#2好味D。#2同#1既ingredients係一樣,但#2有生菜同番茄,食時冇甘乾。

食飽飽,十點鐘準時到瑪莎Lili。一去到,就有位靚女(唔記得左佢個名忝)幫我上水粉。佢地會搽好多架,cover晒上半身(Note:記得帶件妳唔係好care整污遭既衫去,因為D水粉一定”粢”到成件衫都係。)第一個造型就去溪頭,我仲以為會影內景先忝?靜怡話而家冬天,好早天黑,所以要早出去,返黎後先影棚景。Roger揀左條泡泡既婚紗配哩個景,靜怡就幫我整個卷卷既頭髮,好似公仔甘,個look都ok啦。整緊既時侯我問靜怡可唔可以加溪頭中model用既大花帽,佢一聽到即刻叫人幫我搵,仲問Roger頂帽要而家帶or帶出去等Roger幫我帶?Roger話影完卷卷頭髮先帶會有多D變化,出去先帶好D。我自己好鐘意頂帽,嘻嘻~

我BF方面,因為佢有自己帶西裝同幾件衫去,都唔駛點揀瑪莎D衫。凈係加左D配件就ok啦。哈哈,佢地都有幫我BF上左少少粉上面,佢極之唔慣。妳知啦,男仔唔化裝架嘛~

好啦,去溪頭囉~!我個package包兩束好靚既鮮花球,好彩我出去前有問下Roger有冇帶,佢竟然話唔知我有花球喔??之後佢問番憶茹先知,就即刻拎埋上車。(Note: 如果妳有咩想帶or有乜唔係人人都有既,記得提下攝影師,佢地有太多野拎,唔記得唔出奇。有個香港女仔同我同一日影,佢都有鮮花,但佢個攝影師唔記得左帶,就白白浪費左~)係途中,Roger買左D麵包,蛋糕我地食,兩個都好好味,個蛋糕仲好軟忝。個幾鐘頭後,到達溪頭。真係surprise啦,原來溪頭同相中既感覺好唔一樣,妳一定估唔到D甘靚相既背景竟然係甘平平無奇。我地係哩個”平平無奇”既景影左好多相。但影出黎既相的景好靚,Roger真係好掂~! Roger成日都話我BF笑容假,成日叫佢笑得自然D,Roger就搞下笑,點知係我笑到癲左~哈哈

個日係星期六,溪頭好多人,Roger幫我轉造型時有好多人”圍觀”,搞到我幾唔好意思呀。 有人仲以為Roger係造型師忝呀,哈哈~!之後Roger搵左個冇乜人既地方,叫我用金蟬蛻殼既方法換衫 好刺激~!今次係窄身既婚紗,我好鐘意件婚紗架,可惜個假髮係我唔係好鐘意既長大卷髮,好似60年代既style甘。因此哩個造型只揀左一張乍。

影完溪頭已經天黑啦,返到瑪莎之後以為有飯食啦,點知Roger話先影和服先。我稔Roger自己都未食飯,又”喳”左成日車都未話辛苦,我都冇所謂啦,影完先食。今次靜怡幫我整左個好cute既髮型去趁件和服。不過講到cute,我BF仲勁,佢一換完衫出黎,成班黎落訂既客人都嘩嘩聲,大叫:”好可愛喔~!” 哈哈,我稔”可愛”兩個字唔係我BF想聽囉,嘻嘻~!雖然D和服相都好特別,但係話晒都係影婚紗相呀嘛,所以只係揀左幾張。

嘩,食飯啦~!係豬扒便當,ok好食啦,D豬扒有D乾。食完飯後,仲有最後一個shot。靜怡話幫我整兩個造型,佢揀左兩個都係係我帶去既造型,結果哩兩個係我最鐘意既,而件婚紗有係我最鐘意既好多details個件,可惜係內景,我既目的係揀多D外景相嘛。我好多謝靜怡幫我整左兩個好靚既造型,因為好似正常黎講一套衫只有一造型。終於影完今日啦,已經係夜晚十點半啦~好疲倦喔~!聽日繼續,去水舞谷關。

P.S. 記得帶落妝水去,冇既話係超難落瑪莎幾寸厚既妝。我唔記得帶,沖左好多次涼都唔係好乾凈。仲有,靜怡話如果想洗頭髮上好多既gel,(佢地會落好多去set頭),最好用護髮素先,後用洗頭水,甘會容易D洗。係啦,黎客同水舞谷關都冇護髮素,要自己帶喔。

待續 (婚紗相 – 第三日 – 影相日)

【同分類上一篇】:婚紗相 - 第一日 - 試衫,溝通日
【同分類下一篇】:婚紗相 - 第三日 - 影相日
No Comments

Post A Comment