婚紗相 – 第一日 – 試衫,溝通日

期代左好耐既婚紗攝影,今日終於出發啦。晨甘早就去到機場,真係好眼訓,我係搭港龍八點幾班機,十點鐘左右就到桃園中正機場。之後搭”飛狗”巴士,每人NT$250,約兩小時後到達台中既”中清站”,再搭的士約十五分鐘就到瑪莎Lili。

當我地去到既時侯,靜怡係第一個同我地傾計既人。因為我地D國語真係麻麻地,開始時真係口啞啞,唔知點講好。好彩佢地都聽得明,哈哈~靜怡話我地太早到,而家可先試衫,但要今晚返黎同Roger溝通。禮服小姐將我之前send俾佢地既file拎左出黎,真係surprise佢地記得,因為聽以前影過既姊妹話瑪莎多數都唔記得我地有reserve衫。好失望,禮服小姐話我知我想著既紅色旗袍已經俾人買左,佢話仲有件一樣但黑色既,都好啦,試下試下。我自己幾鍾意架,但我BF話長輩可能會唔鍾意黑色,因此冇佢揀到。禮服小姐又拎多幾件俾我試,我BF鍾意粉紅色大露背個件。揀完旗袍到晚裝,禮服小姐拎左幾件我reserve既衫俾我試,最後揀左件粉紅色泡泡裙。(到返左hotel之後先至稔到揀左兩件都係粉紅色,甘第日即刻問靜怡可唔可以換另一件綠色既窄身裙。雖然佢地已經改好左件粉紅色泡泡裙,但靜怡都即刻換俾我,真係好好人。

揀完旗袍同晚裝之後,終於到婚紗啦。我係verywed上面已經揀左好多件,禮服小姐只要搵晒我揀既出黎已經足夠。揀婚紗比揀旗袍同晚裝容易,瑪莎好多婚紗都好靚,反而晚裝就麻麻,我最後揀左四件 – 一泡泡裙,一窄身,一長拖尾,一比較多details同design既。最後到揀和服,禮服小姐拎兩件俾我試,一金一粉橙,金個件比較formal,我揀左粉橙既。

我同佢地話想睇下”大亦四方”同了解下要加幾錢先可以換,門市既憶茹就show俾我地睇同幫我地改package。詳細點upgrade都幾復雜,我都唔記得啦??我end up upgrade左去大亦相簿兩本,每本24頁,有四頁跨頁設計,有美編。我最後既package請看(婚紗相 – 第四日 – 選相日-link)

改完訂單之後,好肚餓呀,憶茹建議我地去瑪莎後面條街食小食。我地食左拉麵,肉圓,好好味。而加都仲係太早,Roger未返黎,甘我地唯有返黎客check-in先。黎客係一間好細既旅館,但係裝飾得好靚,好乾凈,好過好多四星級。係黎客休息左一陣後,就去逢甲夜市食野同返瑪莎見Roger。

去到瑪莎時,Roger 仲同人影緊相,我地就飲茶等左一陣。(瑪莎既人好好架,次次等既時侯都有人俾野我地飲。靜怡先黎同我地溝通,我帶左好多相去俾佢睇。而家稔番,可能太多囉,連D只係OK鍾意既都有帶,可能係甘靜怡揀左一D我只係OK既造型。都係自己貪心之過啦。提醒大家既係,如果好在意髮型,要係出外景前問清楚造型師下個造型係乜,因為造型師會同攝影師講,係由攝影師同妳整。如果唔鍾意第二個造型,出到去先知就太遲囉。我就係甘,有兩個造型唔係好鍾意,但都冇得換啦。

終於Roger影完相,可以溝通啦。佢份人好好笑,好好傾,但都好professional,一影起相就好認真。我國語唔好,因此寫左好多係溝通單上。佢一段一段甘睇,每睇完一段又睇下我帶去的samples,同show D相問我地哩樣得唔得,個樣接唔接受到,真係好有心機。影相時仲成日提住我既concerns,真係 beyond my expectation.

溝通完就返黎客囉。

P.S. 攝影師會幫我地match衫同背景,我地好似唔係好可以決定??

待續 (婚紗相 – 第二日 – 影相日)

【同分類下一篇】:婚紗相 - 第二日 - 影相日
No Comments

Post A Comment