【香港】Le Goûter Bernardaud

※08年11月11日※

《Le Goûter Bernardaud》係法國著名餐具公司《Bernardaud》喺亞洲開設嘅第一間咖啡餅店﹔經營者係法國人﹐餐廳嘅廚師就係法國籍。聽聞為咗每日都可以提供新鮮出爐嘅macaron﹐《Le Goûter Bernardaud》所有材料都係由法國空運到﹐務求令消費者食到同法國人百分百相同嘅macaron

另外﹐《Le Goûter Bernardaud》亦有賣pastries同埋提供正統法系下午茶。我哋岩岩先喺《Le Salon de Thé de Joël Robuchon》食咗少少嘢﹐所以就諗住買盒macaron返屋企﹐今晚食

Macaron有現成pre-packaged嘅﹐又或者你都可以自嘅揀想要嘅味道。呢到賣嘢嘅一位男sales好搞笑﹐佢等我問完一堆問題之後先話我知佢唔識聽中文﹔我又要用英文再重複問過。不過佢哋service好好﹐我揀咗好耐先deside到要咩味﹐佢都無黑面。(我手上嘅係麥包嘅銀包﹐嘻嘻﹐多謝~﹗)

一盒包裝得好靚﹐會令人有錯覺以為係飾物禮盒(例如Tiffany)嘅macaron。

(左)打開最先見到一本介紹各種唔同口味嘅小冊子。
(右)再見到一層啡色包裝紙﹐中間貼上logo的貼子。

叢叢包裝之下嘅macaron。


味道有﹕①Passion﹕百香果內夾朱古力﹔②Citron﹕檸檬﹐食落有好清新嘅口感﹔③Framboise﹕野生覆盆子﹔④Mangue Citron Vert﹕芒果內加入少少青檸嘅味道﹔⑤Earl Grey﹕伯爵紅茶內夾朱古力﹔⑥Rose: 玫瑰花香味﹔⑦Fraises Coquelicot Pamplemousse: 西柚加草莓內餡﹔最後紫色嘅一個我唔記得係咩味囉。



整體嚟講我就覺得係偏甜嘅﹐macaron都係《Pierre Hermé》嘅好味D﹐嘻嘻。

Le Goûter Bernardaud
Shop 2028-2029, Podium Level 2, IFC Mall
8 Finance Street, Hong Kong

【同分類上一篇】:【香港】鮑魚宴於《東海海都酒家》
【同分類下一篇】:【香港】買物
No Comments

Post A Comment