09年情人節禮物

最後一篇09情人節就淨返講我同麥包互送嘅禮物喇。

先講麥包送俾我嘅﹐大家可能係未睇呢篇之前都會估到係Tiffany嘅product呢﹖嘻嘻﹐麥包曾經對我講過﹕「Tiffany原本係你嘅favourite store﹐但而家佢好似變咗我嘅favourite store。」點解﹖因為麥包如果唔知送咩俾我嘅時候﹐佢就會去Tiffany買樣嘢俾我

今次係一條Atlas嘅頸鏈﹔我本身好鐘意Atlas呢個Collection﹐條鏈可以襯返我對耳環。另外當然仲有我最鐘意食嘅Godiva嘅Chocolate Dipped Strawberry﹐同以往一樣﹐都係一張gift card﹐我想食嗰是先去買。

而我買俾麥包嘅就係佢想買好耐嘅BOSE headphones﹐呢款係無noise cancelling嘅﹐但麥包又唔鍾意好大隻嗰D﹐嘻嘻﹐用住先喇﹐睇下佢遲D會唔會出隻細嘅noise cancelling啦。

伸延閱讀﹕
情人節的早餐 – Café Besalu
為情人節而整的《草莓大福》
情人節自家晚餐

【同分類上一篇】:日本﹑紐西蘭手信
【同分類下一篇】:遲來的生日禮物 - iPhone
Tags:
No Comments

Post A Comment