日本﹑紐西蘭手信

上年年尾有唔少朋友﹑同事都去咗旅行﹐變相我就收到唔同地方嘅手信喇﹐嘻嘻。相反哋﹐我去馬爾代夫就冇咩手信買到﹐因為真係冇咩好買。

收到嘅小食就唔講喇﹐因為已經食咗落肚。先講下呢對《Hello Kitty鉛筆筷子》啦。本來朋友M去日本之前問我有冇嘢想要﹐佢可以幫我買﹔咁我就好唔客氣咁叫佢幫我買喺某人blog到見到嘅幾對唔同顏色鉛筆筷子﹐但朋友M就揾唔到﹐反而見到呢對Hello Kitty version嘅﹐就買咗嚟俾我做手信﹐嘻嘻﹐仲特別過普通嘅添

第二樣就係美國朋友J送嘅紐西蘭出品《Manuka Honey Blend》。朋友J話呢種蜂蜜加咗好多唔同嘅nutrition喺入面﹐最好就咁食喎。如果要沖水飲嘅話﹐唔好用熱水﹐用溫水就好D﹐等我遲D試下先﹐哈哈。

【同分類上一篇】:08聖誕交換禮物
【同分類下一篇】:09年情人節禮物
Tags:
No Comments

Post A Comment