《MTM》內大出血

因為聽網友講話《mtm》呢隻牌子嘅護膚品唔錯﹐我又岩岩用完我用開嘅﹐都係時候轉一轉﹐就喺返香港嗰時去咗mtm嘅專門店睇下。mtm標榜嘅係提供個人化調配護膚品同埋護膚美容服務﹔引入日本personalized skincare嘅慨念﹐因應每個人唔同肌膚需要﹐喺基本護膚品上加入適合個人肌膚嘅精華素﹐務求做到每一樣護膚品都係custom-made咁。

唔好睇上圖好似有好多樣嘢咁﹐有一半都係贈品嚟㗎

第一次去mtm係要做一個問卷調查同埋皮膚測試嘅﹐費用係HKD$100﹐但如果之後買嘢嘅話﹐嗰$100蚊就可以折返喺買咗嘅嘢到。份問卷真係非常之長﹐詳細內容就唔記得喇﹐淨係記得佢問我最大嘅concern係咩﹖我就話﹕「近期發現眼下開始有細紋。」(唉﹐真係年紀唔細喇~)

↓ 因為最想試用眼嘅護膚品﹐個sales就介紹咗下圖呢支『Custom-blended Lifting Eye Essence』俾我。支精華素有分日同夜嘅﹐但佢話我可以淨買支夜嘅試下先﹐日﹑夜都可以搽。調配方面就加咗「DNA Essence/細胞再生精華」同埋「Time Key Essence/鎖時精華」﹐有促使細胞更新﹐防止水份流失﹐抗衰老等等嘅作用。用過覺得支精華素好容易吸收﹐真係好有補水嘅作用﹐幾好㗎。

↓ 跟住仲買咗『Custom-blended Vitalizing Eye Cream』﹐到sales囉貨俾我時先知原來買眼霜係連埋一支細細嘅『Ginseng Extract』﹐sales話係限量版喎(但我喺佢哋個website都見到)﹐佢仲話喺覺得對眼真係好疲倦時﹐就用好少分量嘅人參extract就OK㗎喇﹐唔駛日日用嘅。盒眼霜加咗「Collagen Ivy Extract/常春藤膠原精華」同埋「Comfrey Extract/聚合草精華」﹐有保濕﹑增加皮膚彈性﹑減退黑眼圈嘅作用。人參extract就冇調配喇。眼霜雖然cream base﹐但唔會話有粘粘嘅感覺﹐同埋支精華素一齊用對淡化細紋好有效。順帶一提﹐眼霜又係有分早同晚﹐我一樣係買盒夜晚嘅﹐因為美國天氣比香港乾燥。


→ 本來冇諗過買面部嘅精華素嘅﹐但個sales話我最大嘅問題唔係喺對眼﹐而係缺水喎。呢支『Custom-blended Moisture Building Complex』都真係幾$$$$﹐我諗咗好耐﹐都係買啦﹐因為試上手見佢真係好快吸收﹐又好滑咁。調配方面加咗「Marjoram Extract/馬鬱草精華」﹐有增加皮膚保濕度﹐改善因缺水而引起嘅乾紋


↓ 最後﹐用開嘅水份mask都就嚟用完﹐就買埋『Custom-blended Hydrating Miracle Mask』﹐調配咗「Aloe Vera Extract/蘆薈精華」同埋「Collagen Ivy Extract/常春藤膠原精華」﹐有修護受損皮膚﹐滋潤保濕﹑增加皮膚彈性嘅作用。呢個mask真係好得﹐用完之後滑一滑﹐mask嚟講又唔貴﹐正﹗﹗ 個sales話日日用就最好﹐但我而家隔日用都OK﹐因為真係冇咁多時間



← 跟住落嚟講下贈品啦。因為係第一次去mtm﹐就有呢份『Crystal Welcome Gift』﹔有五種護膚品旅行套裝﹐分別係﹕

★Cleanser
★Toner(去馬爾代夫時用咗一半)
★Moisturizer
★Mask(同我買嘅一樣)
★Eye Cream(係我買咗嗰隻嘅日用版)

岩晒去短途旅行用~﹗

↓ 第二樣就係聖誕其間買滿額送嘅『Holistic Christmas Box Set』﹐入面有「Nourishing Hair Treatment」﹐「Marine Collagen Hand Cream」﹐「Silking Touch Body Conditioner」﹐「Herbal Foot Balm」。我全部都未開嚟用﹐所以未知好唔好用



最後﹐要特別多謝朋友C同朋友J。因為朋友C嘅關係﹐以上買嘅全部都有九折﹐都真係慳咗唔少~﹗另外朋友J就真係唔話得﹐去食飯前陪我喺mtm坐咗個幾鐘頭﹐出嚟嗰時腳都痺埋﹐真係唔好意思喇

mtm網頁﹕http://www.mtmskincare.com

【同分類上一篇】:卷髮﹑護髮
【同分類下一篇】:《RMK》彩妝
Tags:
1 Comment
  • can+dy^-^
    Posted at 17:35h, 22 1 月 回覆

    都真係吾洗咁客氣,最緊要用完靚.
    版主回覆:(01/23/2009 06:17:47 AM)
    而家用咗一陣﹐so far so good﹐嘻嘻~^^

Post A Comment