除夕夜 – The Curious Case of Benjamin Button

今年除夕又凍又濕﹐唔諗住去睇煙花喇~﹗就約埋幾個朋友去睇《The Curious Case of Benjamin Button》﹐揾Brad Pitt陪過新年

我哋先去食泰國菜﹐因為相機冇電﹐所以咩相都冇影到﹐但餐泰國菜真係唔錯﹐我地叫咗lettuce wrap﹑牛肉沙律﹑咖哩﹑泰式炒海鮮同埋蟹肉炒飯﹐~﹗食飽飽就去睇戲喇。

※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※

《The Curious Case of Benjamin Button》係講一個係第一次世界大戰結束後出世嘅一個人﹐叫Benjamin Button。呢個人好怪﹐佢出世嗰時個樣似足80幾歲。

隨著年齡嘅”增長”﹐佢竟然返老還童。

成套戲就係講Benjamin嘅一生﹐由出世俾人遺棄﹐到長大去行船﹐經歷第二次世界大戰﹐同自己嘅心愛嘅人生BB﹐迫不得已離開屋企等等。

到最後﹐變成個有老人痴呆嘅BB。

我覺得成套戲係OK嘅﹐但差唔多三個鐘頭就有少少長囉~﹗特別係有好長時間都係講Benjamin嘅”童年”﹐亦即係Brad Pitt扮老人個樣﹐嘻嘻﹐真係唔係咁吸引﹐如果可以focus多D喺佢真實年齡嗰個時段會好D。

※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※

睇完戲十二點幾﹐我哋就去咗bar到飲嘢﹐可能係岩岩倒數完﹐bar入面都唔會真係好人迫人~﹗飲到零晨兩點幾就返屋企喇。

Happy New Year!!

【同分類上一篇】:《歌聲魅影 - The Phantom of the Opera》
【同分類下一篇】:【電影】Coco avant Chanel
1 Comment
  • can+dy^-^
    Posted at 15:12h, 02 1 月 回覆

    呢套我都好有興趣睇,不過我哋要等多三個星期度香港先上,好吾好睇呀?
    版主回覆:(01/02/2009 06:31:10 PM)
    好唔好睇? Umm…我覺得成套戲基本上係OK嘅,但三個鐘頭中間都有悶場囉~!
    如果focus多D喺Brad Pitt真實年齡嗰個時段會好D。後半場好睇過前半場~!

Post A Comment