08聖誕交換禮物




今年我同麥包都喺十一月返香港嘅時候買咗聖誕禮物俾對方喇~﹗
雖然冇咗驚喜﹐但就買到大家都鍾意嘅嘢﹐都唔錯㗎~﹗


先講我送俾麥包嘅先喇﹐有Chevignon嘅一袋同埋一張卡。

我哋喺香港去行街shopping嗰時﹐見到Chevignon有減價﹐就入去睇下﹔見到呢件graphic長袖tee﹐覺得幾靚﹐麥包又唔多長袖tee﹐咁就買咗佢啦。我本來仲想買個Bose嘅耳筒俾麥包㗎﹐因為佢想要咗好耐﹐但麥包叫我唔好買喎﹐咁就算啦﹐一件tee﹐小小心意

而麥包送俾我嘅就係一個Chloé袋同買一個寫住”Love Punch”嘅拳套吊飾。




入面係個我想要好耐嘅Chloé Paddington鎖頭包。個size係細嗰個﹐本來想買白色嘅﹐但白色嗰個嘅鎖頭係金色﹐而呢個灰色嘅鎖頭就係銀色﹐諗落都係銀色好D。



淨係個鎖頭都有成兩磅重﹐哈哈﹐麥包成日都問我點解會鍾意個咁重嘅袋﹖嘻嘻﹐係就係重咗少少﹐但都OK喔。


多謝麥包~﹗

【同分類上一篇】:08感恩節後的小小血拼
【同分類下一篇】:日本﹑紐西蘭手信
No Comments

Post A Comment