茶點時間

麥包今個禮拜出trip之前嘅星期六同我去咗HIROKI買西餅食﹐嘻嘻~﹗今次買咗兩件﹐分別係《Soufflé Cheesecake》同埋《La Dolce Vita Cream Puff》。

買完之後返到屋企本來諗住同麥包一人一件嘅﹐但麥包話佢唔肚餓﹐又知我鍾意食(點知﹖睇我個樣就知)﹐就話佢唔食喇﹐留返我第二日食喎。咁佢就去囉咗雪櫃入面嘅迷你cream puff食就算喇。當日食嘅《Soufflé Cheesecake》好正喔~﹗話明係”梳乎厘”﹐就緊係好軟好輕啦﹐入口即溶﹐冇普通芝士蛋糕嘅膩﹐味道清新好多。

至於個大大Cream Puff我就星期日晏晝食咗﹔同樣都係好美味~﹗上層見到嘅鮮奶油加埋下層見唔到嘅custard cream都好軟滑﹐加上脆脆地既puff~美味喔~﹗

【La Dolce Vita Cream Puff】 【Soufflé Cheesecake】


【同分類上一篇】:Red Mango的冰乳酪
【同分類下一篇】:新開泰國菜
2 Comments
  • Joanne
    Posted at 05:40h, 30 6 月 回覆

    真係好好味咁喎! 貴唔貴呀?

  • mctea
    Posted at 05:07h, 01 7 月 回覆

    大約$5美金一件喇﹐都OK嘅。

Post A Comment