單眼相機 – Nikon D80


Nikon D80 with AF-S DX VR Zoom-Nikkor 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED

我同麥包對呢幾年都陪住我地去旅行既Sony T7 compact數碼相機都幾滿意架,特別係佢既超薄機身,真係好方便帶出街架。但呢類型既相機無可否認係有佢既limitation既,特別係影夜晚或比較暗既地方,好多時會有好多noise。所以我同麥包就想(我稔係我想多D,哈哈)買返部功能比較好既單眼相機(DSLR)啦

係聽過各方面意見之後,睇黎都係Canon同埋Nikon之間既選擇架啦。我地就去左舖頭到試過呢兩隻牌子之後,我個人覺得影人像方面Nikon handle得比較好,Canon有少少偏黃(哈哈,可能有人會覺得係Nikon偏白),呢個亦係我當初買compact機既時侯放棄唔買Canon而揀Sony既原因之一(其它原因就緊係Sony T7既外型靚D啦)。所以對我黎講,真係唔難揀,決定買Nikon啦。

甘買 D40x 定係 D80 好呢?我開始時係鍾意D40x架,因為佢細部少少,但麥包話D80既function多D,個鏡頭同個processor都好D,甘就好啦,D80啦。嘻嘻,雖然真係大部過compact機好多,但又真係好唔同feel,影既時侯唔駛等,影出黎既相仲靚好多忝,唔駛點執相。

同場加影:

係youtube見到以下”木村拓哉”賣既Nikon D80廣告,嘻嘻~!

【同分類上一篇】:聖誕大收獲(大出血?)
【同分類下一篇】:新聘傭人
No Comments

Post A Comment