試新店 – かなめ(Kaname)

有一日經過唐人街,見到有間新開既日本料理,就稔住去試下啦。呢間都裝修得唔差架,好有居酒屋既感覺,舊舊地甘;但係佢serve既野食就唔係好似居酒屋,反而係似普通既日本料理多D。

我地入到去先知原來成間舖頭凈係得我地兩個客,但server就有十幾個,突然間覺得有D怪?叫完野食後,開始有少少明點解冇咩人啦,成間舖頭得我地兩個,但佢地出兩個菜都要好耐、好耐(冇計過時間,但就真係好耐啦),如果多多幾檯咪唔掂?可能就係因為甘,冇咩人黎?

點都好啦,講下我地食左咩:

1864722306.jpg

麥包點既便當套餐,有炸蝦、炸豬排、關東煮、煎魚、味噌湯、同埋沙拉。麥包話個關東煮好好味,但個炸豬排就好乾,唔係好掂。而個三隻炸蝦就緊係我食左啦,唔錯,幾好味架,仲好大隻忝。


1864722306.jpg

我點既魚生套餐,有味噌湯、沙拉、醃菜、同埋魚生。魚生方面有:鮭魚、鮪魚、鯛魚、北寄貝、魷魚、章魚等等。唔係話唔好食既,唔知係咪係日本既時侯食到既特別D,所以覺得冇甘好食呢?


【同分類上一篇】:再訪 "Wann Izakaya"
【同分類下一篇】:再次"銀座"聚會
No Comments

Post A Comment