海洋楼 – 香港飲茶


好耐冇講食玩啦,今次呢套唔係Re-ment,而係日本”海洋楼”(專門整模型既公司)幾年前出既”香港飲茶”食玩;個時係係限定既7-11到買各式綠茶、カルピス或保礦力送既,每支送一盒,全套十二盒。

話說我係搵Re-ment間屋仔既時侯,係賣食玩既舖頭到見到呢套”海洋楼”既Display,覺得好靚(其實我之前係網上都見到,覺得好靚架啦,但因為都絕版左好耐,甘我就冇再稔佢),就問下佢有冇得賣。個看舖既姐姐話凈係得呢套,開個價都有些小貴,因為係絕版貨,而佢又有買原裝盒同食玩紙仔,甘就豪返次,買左佢啦。

其實呢類型既點心食玩除左”海洋楼”既呢套之外,Re-ment早期都有出過一套《中華街》;另外香港品牌既”童友社”係07年又有出過套同樣叫《香港飲茶》既,但我都係覺得”海洋楼”既整得最精緻、最靚~!


[蝦餃<エビ蒸し餃子>]
隻蝦餃整得好精凝通透,好似架

[韮菜餃<ニラの蒸し餃子>]
韮菜餃同蝦餃一樣,都隱隱約約見到入面既韮菜

[金魚餃<金魚餃子と中国粥>]
金魚餃係咩黎既呢?聽都未聽過。佢既介紹就話係用蝦、瑤柱做餡,整成金魚型既餃。之於碗粥就可以見到粒粒既米同埋入面既肉同菜。

[荷葉飯<ちまき>]
哈哈,廠商話呢個係”荷葉飯”,其實似”珍珠雞”多D。拆開既個隻整得好似架,仲見到有飯係塊荷葉到。

[小籠飽<スープ入り肉まんじゅう>]
小籠飽就整得俾其他既差少少啦,有D好實既感覺;但下面塊生菜就整得唔錯。

[叉焼飽<チャーシュー肉まん>]
叉焼飽好真,分開左個個仲見內餡,好想食喔~

[蟹黄蒸焼売<カニの卵のせ焼売>]
燒賣整得OK甘啦,唔算特別靚。

[幼滑奶黃飽・杏仁豆腐<カスタードまんと杏仁豆腐>]
杏仁豆腐就真係整得好靚啦,見都佢既糖水係閃閃令架。

[蒸排骨<スペアリブの蒸し物>]
蒸排骨既汁整得幾好,但如果D排骨大粒D會真D。

[中国茶<中国茶セット>]
工夫茶,D茶好似真係飲得甘。

[蓮蓉煎堆仔・春巻<ゴマ団子と春巻き>]
煎堆仔同春巻都整得唔差,好想食喔~

[服務員<飲茶ワゴンの小姐>]
哈哈,呢個好攪笑,好似”春麗”既點心小姐;個點心車都幾靚架~

【同分類上一篇】:Re-ment - 特選ギフト(Gifts)
【同分類下一篇】:Megahouse - 『ピエール・エルメ』のお菓子 (Pierre Hermé 第一彈)
1 Comment
  • clairekk
    Posted at 04:28h, 04 8 月 回覆

    我好喜歡這個系列呢
    版主回覆:(08/05/2008 03:46:58 AM)
    Hi clairekk,
    我也很喜歡喔﹐是眾多“飲茶”系列中最喜歡的^^

Post A Comment