再訪 “Wann Izakaya”

前排集中寫日本既遊記,結果就係積埋積埋好多前兩個月既事都仲未有時間寫;今個weekend就先黎寫下我呢個禮拜勁多OT既情況下都去食既呢間日本居酒屋 – “Wann Izakaya”先啦。

話說我係United既里程積分如果再唔郁下佢既話就會expire啦,甘我就用左少少積分去換左張$25蚊美金既”Wann”贈卷;就係因為甘,我地又再去過”Wann”啦~!因為我同麥包都覺得同樣係居酒屋既”Umi”好味D,如果唔係因為有贈卷既話,我稔我地會揀幫嚫”Umi”。

但今次”Wann”俾我既印象比第一次好好多,D野食有唔少都好味左,特別係碟”阿拉斯加黃帝蟹脚”,真係好好味

開餐啦:


1864722306.jpg

《お造り3点盛り合わせ / Sashimi Appetizer》

先黎既有頭盆刺身,分別有鮭魚、鮪魚同埋另一種唔知叫咩名既魚。雖然唔係好特別既魚,但樣樣都好新鮮。



1864722306.jpg

《ムール貝の酒蒸し / Mediterranean Mussels》

呢碗酒煮青口好好味,每隻青口都唔細架。




1864722306.jpg

《シェフのおすすめの焼きかに / Gilled Alaskan King Crab》

呢碟”阿拉斯加黃帝蟹脚”係Chef’s special,亦係我覺得成餐最好味既,隻脚好肥美哦,加埋七味粉落去燒,好冶味架~!




1864722306.jpg

《ファイヤーキャッスル / Fire Castle》

呢個”Fire Castle”上次都有食,係炸左辣既鮪魚卷,加埋salsa醬既fusion菜,幾好味架。




1864722306.jpg

《WANN 風ショートリブ / Wann’s Short Ribs》

個menu到話係用辣既赤味噌醃既排骨,哈哈,但係我地少少辣味都食唔出?同埋D排骨有少少乾,所以覺得唔係太好味




1864722306.jpg

《ライス・味噌汁セート / Rice Set》

“飯桶”麥包叫既飯同味噌湯~




1864722306.jpg

《サツマイモのクラフティ / Satsumaimo Clafoutis》

碟甜品個擺盆好靚呀~!上面有好多用糖整成既一條條金絲!但凈睇名根本就唔知係咩黎,個description話係用甜薯同custard cream整成既層層疊既撻,幾特別、幾好味架。




食完飽飽~到俾錢既時侯先知都唔平架,好彩有贈卷,嘻嘻~

P.S. 好鍾意”Wann”既餐具喔~好簡單,好靚~

【同分類上一篇】:除夕夜的意粉與煙花
【同分類下一篇】:試新店 - かなめ(Kaname)
No Comments

Post A Comment