[京都] 第八日Part IV – 清水寺、地主神社

1864722306.jpg

我地又由《金閣寺》坐返成個鐘頭車返到洛東既”清水阪”,行大約十分鐘左右上山就去到《清水寺》啦。係”清水阪”既兩邊都開滿晒賣手信、記念品、京都特色食品既舖頭,總之就係做遊客生意。我地去到既時侯已經係四點幾,唔知點解我覺得《清水寺》係好早關門既;雖然D舖頭好吸引,我地都係快快甘行過,稔住去完《清水寺》返落黎既時侯先買野啦。

1864722306.jpg
以前睇日劇、卡通片就見得多人畢業旅行去《清水寺》啦,原來係真架。我地係門口就見都先班著住校服既學生排晒隊係到影大合照(係右圖既地方)。另外係到見到唯一一次既藝伎,同一班講廣東話既團友輪住影相,甘我稔住等佢地影完就埋去同藝伎影返張相啦,點知個導遊話:『影晒啦,唔該晒~!』之後個藝伎就走啦~唉呀,原來佢唔係棟係到同人人都影相既忝,我就凈係可以影到佢既背影。

係網上搵到既簡介:

《清水寺》位於日本京都府,是日本最古老的寺院,建於西元798年,為平安時代之代表建築物,占地面積13萬平方公尺,由唐僧在日的第一個弟子-慈恩大師創建,後來曾多次遭大火所焚毀,現今所見為1633年德川家光依原來建築手法重建,寺院建築氣勢宏偉,建造過程中無使用一根釘子,而寺中六層炬木築成的木台為日本所罕有。

清水寺與金閣寺(鹿苑寺)、二條城等同為京都境內最著名的名勝古蹟,除此之外,清水寺1864722306.jpg又與石山寺,長谷寺等寺廟並列,自古以來就一直以嗣奉觀音的廟宇而為人所熟知,也是在關西地區參拜33所觀音廟的巡訪活動中第16所寺廟。1994年,清水寺以身為古都京都之文化財之一部分,列名至世界文化遺產中。

清水寺因寺中清水而得名,順著奧院的石階而下便是音羽瀑布,清泉一分為三,分別代表長壽、健康、智慧,被視為具有神奇力量,流水清冽,終年不斷,被列為日本十大名水之首,清水寺因此而得名。

清水寺為棟梁結構式寺院。正殿寬19米,深16米,大殿前為懸空的”舞台”,由139根高數十米的大園木支撑。寺院建築氣勢宏偉,結構巧妙,未用一根釘子。寺中六層炬木築成的木台為日本所罕有。

舞台的建築,巍峨地聳立於陡峭的懸崖上,景色自是美妙,失足掉落下去休想有命,以至日語裡誕生出一句成語来:「從清水的舞台上跳下去(清水の舞台から飛び下りる)」,用来形容毅然決定地做某一件事。

要睇到”清水舞台”就當然要俾入場費啦,每人300円。張”飛”有秋天紅葉既景色,我地去既時間仲見到佢既廣告話十一月會開夜晚俾人睇紅葉,但我地去既時侯仲未有紅葉睇,係少少既遺憾。



睇下相先啦:

“清水舞台” | 仁王門 | 係”清水舞台”望出去

買入場卷既地方 | 入去前見到既神?

之前咪話過見唔到紅葉有少少違憾既?嘻嘻,等Photoshop幫下我啦,哈哈


—————————————————————————–

1864722306.jpg
《地主神社》係係《清水寺》裡面既,係我地行”清水阪”上黎既時侯仲稔住去完《清水寺》先再去《地主神社》忝。呢到係好出名求姻緣既神社。

係網上搵到既簡介:




神社內良緣之神極受年輕人的喜歡,在這裡終日可見祈求良緣的年輕女性虔誠參拜,熱鬧非凡。地主神社裡有一對相距10米遠的『恋占いの石』,相傳如能閉著眼睛從這邊的石頭走到對面的石頭前,兩個人的戀愛便會如願以償。如走偏了,很可能要出現一些波折。地主神社內還有『幸福鑼』,敲響『幸福鑼』,其響可達愛神之處,以求愛神恩賜良緣。總之,神社內的一切無不牽動為戀愛所煩惱的少女之心。


入門口處


1864722306.jpg

由上圖個塊『恋占いの石』開始行到右圖呢塊『恋占いの石』,但我覺得係冇咩可能係我地去個時試到既,因為個日有個畢業旅行團,加埋唔少遊客,唔好話合埋眼行,就算睜開眼行都行唔都條直線囉。嘻嘻,所以我地都冇試啦。

1864722306.jpg




係麥包後面既就係『幸福鑼』啦,但個日我地跟本唔知『幸福鑼』係咩黎?所以冇敲到

《地主神社》係我地去過甘多間寺廟裡面最多人既,連買符都要排隊;哈哈,求姻緣既果然係特別受歡迎既。






—————————————————————————–

1864722306.jpg

跟住我地出返去”清水阪”睇野同買野啦~!第一眼見到既就係”八ツ橋” – 係京都賣和果子好出名既舖頭。入面好似”優の良品”甘,有好多唔同既野食俾人試,試過鍾意先買。我地就買左佢地既”抹茶もち”(左下圖),係綠茶皮,紅豆餡,唔錯、唔錯。

之後行既每間舖頭都有Hello Kitty既電話繩賣,雖然好得意,我debate左好耐最終決定唔買啦,因為買甘多都唔知掛係邊到好?但我就買左日式傳統既袋(右下圖),覺得幾靚,稔住用黎裝化妝品既。




點知返到西雅圖,係我地買開[食送]既日本超市都有得賣”八ツ橋”既”もち”喔(下圖)~!價錢都係貴左幾十円咋,都係綠茶味,但有少少唔同;就緊係冇係京都新鮮食甘正啦,但都唔差既。




搞左成日,先發覺我地連lunch都未食??好肚餓喔~去食蟹啦~!

《待續~》

【同分類上一篇】:[京都] 第八日Part III – 金閣寺
【同分類下一篇】:[京都] 第八日Part V - かに道楽
4 Comments
  • can+dy^-^
    Posted at 11:30h, 08 12 月 回覆

    我2月好大機會同你一樣去京都呀.

  • mctea
    Posted at 19:02h, 08 12 月 回覆

    好喔~!京都既景好靚架~<br />
    <br />
    你地除左京都之外仲稔住去邊呀?大阪?

  • can+dy^-^
    Posted at 08:52h, 09 12 月 回覆

    應該都係去埋大阪,我哋一家人去,成13個人,10個大人3個小朋友,所有野都要我安<br />
    排,真係諗起都有喲煩,不過我都會跟團多.<br />
    上次我去神户,我覺得麻麻地. 京都我諗都會好靚,見你喲相就知啦,同最緊要就梗<br />
    係shopping啦,我要買衫啦,化妝品啦.hello kitty啦,………傻咗.

  • mctea
    Posted at 04:49h, 11 12 月 回覆

    嘩?甘多人去呀?好好玩甘喔~!又多人又有細路仔,當然係跟團好D,凈稔係自由<br />
    活動既時侯做咩就得啦。<br />
    <br />
    我未去過神戶,但聽人講都話唔係特別好玩。<br />
    <br />
    哈哈,shopping應該唔會令你失望,有好多靚衫,化妝品,hello kitty,etc。講開<br />
    化妝品,我本來想買Jill Stuart既化妝品架(美國冇得賣),但冇時間去,慘~!<br />

Post A Comment