[京都] 第八日Part III – 金閣寺

1864722306.jpg




之前講過話其實《金閣寺》我地本來因為冇時間,都稔住唔去架啦。由於《金閣寺》係係洛西,而我地去既其它地方同住既酒店都係係洛東;由京都站坐巴士去要成四十五分鐘到一個鐘,所以覺得凈係去《金閣寺》會好晒時間。點解後來又會去呢?就係因為我地覺得《金閣寺》既”交通安全”符(お守り)都係最靚既。事緣幾年前,我個朋友係《金閣寺》買左個”交通安全”符俾我,而家掛左係我架車到。我地想買多個掛係麥包架車,但沿途經過既寺廟都搵唔到個覺得好既,哈哈,所以我地就臨時加左去《金閣寺》既行程1864722306.jpg

不過都好好彩有去,《金閣寺》真係好靚呀,係靚過睇相好多、好多。我地去個日又好好天,佢真係成個閃閃發光,連平時唔鍾意金色既我到覺得佢好靚,我覺得係個好值得去既地方。第一次聽到《金閣寺》呢個名係睇”一休小和尚”個套卡通片既時侯個個足利義滿將軍住既地方,估唔到套卡通片都係base on歷史既。

係網上搵到既簡介:

鹿苑寺,又名金閣寺,是一座最早完成於1397年(應永四年)的日本古剎,位於京都府京都市北區,是一座臨濟宗相國寺派的寺院,其名稱源自於日本室町時代著名的足利氏第三代幕府將軍足利義滿之法名,又1864722306.jpg因為寺內核心建築舍利殿的外牆全是以金箔裝飾,所以又被暱稱為「金閣寺」。

應永元年(1394年)足利義滿以位於河內國的領地與西園寺家交換獲得這塊當時稱為「北山第」的山莊,開始大興土木整理改建。隔年他卸下征夷大將軍職位讓渡給其子足利義持並出家入道,只保留太政大臣的頭銜督政,應永四年(1397年)他將北山第改名為「北山殿」,並且以主要核心建築「舍利殿」作為自己修禪的場所。由於義滿將舍利殿修築得金碧輝煌,當時的人就已稱其為「金閣殿」。義滿死後,其子遵照他的遺願,勸請夢窗國師開山,將北山殿由宅邸用途改為禪寺,並以義滿的法號命名為鹿苑寺,山號則為「北山」。

在之後的應仁之亂中,鹿苑寺境內大部分的建築物都遭到焚燬,只有主建物舍利殿得倖免,成為北山文化唯一的建築遺址,因而被日本政府在戰前就列為國寶。然而很不幸的,在昭和25年(1950年)時,舍利殿1864722306.jpg因為一名21歲的見習僧人林承賢放火自焚而完全燒毀,連放在殿中供奉的國寶、足利義滿像也一同化為灰燼。

今日我們所看到的舍利殿是昭和30年(1955年)時依照原樣重新修復建造的,昭和62年(1987年)全殿外壁的金箔裝飾皆全面換新,成為目前的狀態。

金閣寺(舍利殿)是一座緊鄰鏡湖池畔的三層樓閣狀建築,(上左圖)一樓是延續了當初藤原時代樣貌的「法水院」(屬寢殿造風格,也就是平安時代的貴族建築風),二樓是鐮倉時期的「潮音洞」(一種1864722306.jpg武家造,意指武士建築風格),三樓則為中國(唐朝)風格的「究竟頂」(屬禪宗佛殿建築)。寺頂有寶塔狀的結構,頂端有隻象徵吉祥的金鳳凰裝飾。

鹿苑寺除了是知名的觀光旅遊景點之外,也被日本政府指定為國寶,并于1994年被聯合國教科文組織指定為世界文化遺產的重要歷史建築。

入場費係每人400円,張入場卷好特別(左圖),係張好大張既符黎;哈哈,但我覺得有D似貼係姜屍個頭到個D甘,哈哈~

《金閣寺》裡面除左金光閃閃既《舍利殿》之外,仲好大架,我地都有行左成個圈,見到唔少樹,我稔如果楓紅既時侯去會仲靚。

睇下相先啦:

麥包同我

唔同角度影既《金閣寺舍利殿》



1864722306.jpg




行到一半,就見到賣符既地方啦。哈哈,好野~過左幾年,個個靚靚既”交通安全”符仲係度,唔通佢地既符係十年不變既?我地仲買多左成八、九個做手信忝。另外仲見到個Hello Kitty既”交通安全”符,好得意呀~!但係估唔到連寺廟都甘識 做生意,個Kitty符賣貴個普通符一倍。仲有、仲有個公公、婆婆既”健康長寿”符,就買多兩個俾我同麥包既爸爸、媽咪。







行多一陣,又見到第個買手信既地方,係呢到見到個好得意既擺設 – 係個樽入面有個男仔、有個女仔,同埋個小型金閣寺;我地就將佢帶返屋企啦,哈哈。

好啦,又繼續我地既鴨仔團行程,去《清水寺》啦

《待續~》

【同分類上一篇】:[京都] 第八日Part II - 茶寮都路里
【同分類下一篇】:[京都] 第八日Part IV - 清水寺、地主神社
No Comments

Post A Comment