[京都] 第八日Part II – 茶寮都路里

1864722306.jpg
去完《伏見稻荷大社》之後,我地就返番去京都站伊勢丹入面個間《茶寮都路里》食雪糕。呢間係京都出名既賣茶葉《祇園辻利》名下既茶寮,用高級宇治茶、抹茶做甜品。佢除左有芭菲雪糕食之外,仲有傳統日式和菓子小食。

一去到門口見就覺得個門口好吸引,其實好多日本舖頭門口都有呢D食物模型既display,但唔知點解覺得呢到既特別好味甘既?入去啦,佢帶左我地去個窗口位到,可以見到《京都鐵塔》,嘻嘻~雖然話唔係特別靚,但都唔差既。

1864722306.jpg

食咩好呢?我地最後決定叫係睇食物模型覺得最靚既『特選都路里パフェ』,因為稔住share,所以就叫個大個D架啦。係呢個時侯,麥包話:『中間白色個隻係咩雪糕黎架?』甘我就覺得係雲呢拿;麥包就問可唔可以換埋做綠茶?我地就稔住陣間order既時侯問埋啦。但都未order我就係再睇多次menu既時侯見到menu到寫住如果將雲呢拿雪糕換做綠茶雪糕既話,加50円就OK啦。哈哈,睇黎都有唔少人甘做喔;甘又係既,呢到既綠茶甘出名,緊係想食綠茶雪糕多過雲呢拿啦。

黎啦,黎啦~!我既反應係:『嘩~!』入面包括:抹茶アイス(綠茶雪糕)、抹茶ゼリー(綠茶果子凍)、抹茶カステラ(綠茶蛋糕)、抹茶シャーベット(綠茶sherbet)、白玉(好chewy,好似mochi既野)、小豆(紅豆)・オレンジ(橙)等等。好味、好味~

1864722306.jpg
食完之後我地就去《祇園辻利》買左兩罐綠茶俾我同麥包既屋企人,下面既兩張相就係個兩罐綠茶(相片由祇園辻利提供),個packaging都好靚架。

1864722306.jpg

之後就去買京都『市バス專用一日乘車卷』搭巴士去《金閣寺》啦,500円一日pass,好抵架。



《祇園辻利/茶寮都路里》網頁:http://www.giontsujiri.co.jp

《待續~》

【同分類上一篇】:[京都] 第八日Part I - 伏見稲荷大社
【同分類下一篇】:[京都] 第八日Part III – 金閣寺
No Comments

Post A Comment