[東京] 第六日Part II – 自由が丘スイーツフォレスト(Sweets Forest)




1613186289.jpg
《自由が丘スイーツフォレスト》可以話係個甜品世界,佢好似糖果森林既入口會令你覺得真係去左甜品森林甘,好夢幻。入面有八間東京著名既甜品店,其中五間以呢到作為佢既旗艦店;而另外既三間就會定期由唔同既舖頭係到開舖。每間甜品店都有唔同既theme,好似有傳統日式和菓子,炒雪糕,法國梳乎厘,甚至(日本人眼中既)港式甜品都有。

係《スイーツフォレスト》中間有個叫”Puit d’Amour”既”愛情井”,我地覺得好得意,就同佢影返張相,影得好黑,嘻嘻~!

睇下D相啦,入面係咪好夢幻呢?覺得有D似Disney~

睇下甜品先啦,係咪好想食呢?我而家睇返都流口水喔~


1613186289.jpg
行完全場,我地決定買呢兩樣黎試下。

下左圖既就係係《フュテ ド リーブ》到買既”ミルフィーユ オ マロン”:底層既兩塊千層酥中間係好香既custard cream;上層係我好鍾意食既栗子cream同真栗子一粒,而中間就有同底層一樣既custard cream;最上面就係好鬆脆既大大千層酥。超好味,日本既甜品果然係唔太甜,好岩我~

下左圖既就係《HONG KONG SWEETS 果香》既”九龍(クーロン)”:佢係將唔同既生果包係果凍入面,整得好靚;味道方面就甜甜地,都幾好味,但就唔夠”ミルフィーユ オ マロン”好食。

開餐咯~睇下麥包係我食緊既時侯做緊咩? | 真係好好味甘喔~!



食完飽晒,呵呵~, 去行街囉~

————————————————————————


1613186289.jpg
《自由が丘》係賣雜貨(生活用品)出名既,聽講話有唔少日本既女仔都好鍾意同三五知己
1613186289.jpg
黎呢到行街同買野。《自由が丘》其實唔係好大,多數舖頭都係集中係車站周圍;但係D路就九曲十三彎,最岩就係亂甘行,可能會搵到驚喜都唔定。我覺得佢既舖頭有好多都好有特色,由家具用品到靚靚餐具,甚至連名設計師既家施都有得賣。我見到好多餐具都好靚,但因為容易打爛,冇買到,所以我既收穫就係呢對茶羹,特別在佢地既尾部分別有個茶壺同茶杯,我覺得好得意,稔住嚫我對白色茶杯就岩晒啦,嘻嘻~!

1613186289.jpg
行行下,我地仲見到呢間”Dalloyau”既有名法國甜品店,就買左個macaron試下,都好好味,但個人比較鍾意Pierre Hermé既多D。



“自由が丘スイーツフォレスト”網頁:http://www.sweets-forest.com

《待續~》

【同分類上一篇】:[東京] - 第六日Part I - 日本電視台、"麵包超人"店、汐留拉麵店
【同分類下一篇】:[東京] 第六日Part III - 淺草寺、雷門、仲見世通り
No Comments

Post A Comment