[東京] 第五日Part IV – 新宿 – 東京都廳

1613186289.jpg黎到新宿,我地又再一次半信半疑甘跟住地鐵站既指示牌去搵《東京都廳》;今次好好多,好快就俾我地搵到搭接駁巴士去《東京都廳》既車站。據講話由新宿既JR站行去《東京都廳》都係十幾分鐘左右,唔會太遠既。係我地研究緊搭巴士定行路去既時侯,有個好似保安既阿伯就行埋黎問我地有咩可以幫到手(咦?乜我地個迷惘樣真係甘明顯咩?哈哈~!)?甘我就俾本guidebook佢睇,話佢知我地想去《東京都廳》,哈哈,佢好搞笑,做晒手勢甘話我地知點去,仲話係後面有條通道,直行八分鐘就到,好快架咋;唔駛搭車,晒錢甘話。跟住個阿伯既指示,係自動電梯上面行,果然係又慳力又快到,哈哈

1613186289.jpg
係網上搵到既《東京都廳》簡介:

東京都廳(東京都庁舎、とうきょうとちょうしゃ)是日本東京都政府的總部所在地,位於新宿區西新宿。1990年12月落成,1991年正式啟用。在日本泡沫經濟最高峰時策劃興建,近年被諷刺為”泡沫之塔”。東京都廳由興建至落成時的1613186289.jpg都知事(東京都首長)為铃木俊一,由建築師丹下健三設計。都廳的設計主要為後現代主義路線,被認為是引用了歌德式教堂的設計作為藍本,綵用了和巴黎聖母院相似的横三段和直三段式立面。

東京都廳樓高243米,在落成時比《陽光60》高而成為日本最高的大厦,記錄其後被1993年完成,高296米的横濱地標大厦打破。東京都廳每年的维修管理費用高達40億日圓,内設的豪華都知事室被批評浪費納税人的金錢。不過另一方面,東京都廳已成為東京的觀光勝地之一,到45樓的展望室參觀的訪客為數不少。

展望室四面都係玻璃,其中三面係俾人參觀、影相既;而剩返落黎個一面就係由一間睇落好高級既餐廳”擁有”,俾黎餐廳到食野既人”夜景送飯”,而呢一面亦都係睇東京鐵塔最正既一面。係到食餐飯需要幾多錢我就唔知啦,但係我稔都唔會平;餐廳內亦唔多人,大部分都係西人。




麥包係餐廳門口影既,係咪覺得間餐廳都真係幾有feel呢?

睇下夜景啦~!

我同麥包,好可惜反光得好勁~!

兩幅唔同相機mode影既Park Hyatt Tokyo三棟新宿地標

呢邊好多高樓大廈

高、矮大對比



《待續~》

【同分類上一篇】:[東京] 第五日Part III - 渋谷 – Bathing Ape、迴轉寿司ー築地本店
【同分類下一篇】:[東京] - 第六日Part I - 日本電視台、"麵包超人"店、汐留拉麵店
No Comments

Post A Comment