[東京] 第四日Part III – 新宿迷路

1613186280.jpg
未黎新宿之前,我都覺得日本既路唔係好難搵,聽人講話東京既地鐵有幾甘複雜,幾甘混亂,但我都覺得OK呀,佢地既指示牌都好清楚易明,想去邊都唔難。但黎到新宿之後,就令我完完全全地改觀~!係新宿,如果凈係想搭地鐵,又或者係轉車既話,真係一D到唔難;但一想出去路面又想搵岩出口就難囉!係就係有好多指示,但跟指示有時都會指左你去掘頭路,之後又指返你返去你行黎個到?!我就係甘係地鐵既出口到行黎行去,稔返都覺得搞笑。真係慶幸我冇訂係新宿既酒店,唔係既話,第一晚黎到都唔知點算。

之後我放棄啦,就等麥包搵啦,哈哈~!我地最後決定出左路面先,見到咩就睇咩啦。後來好神奇地麥包竟然識路,我凈係需要話佢知我想去東口、南口或者西口,佢就識得帶我去,所以好好彩,想去既地方都有去到。

新宿都係shopping既地方,好似(小田急百貨、京王百貨、さくらや、無印良品、高島屋、東急ハンズ,etc)甘,我地都係行下睇下甘,冇咩特別所以就唔詳細寫啦。行到好累,就返酒店休息下先再出去食飯。

1613186269.jpg
我地個晚稔住就係酒店附近(目黑)搵鰻魚飯既,甘落到去問個concierge先知目黑附近冇鰻魚飯食,佢就介紹我地去麻布十番有間食鰻魚飯好出名既地方,但係個到八點就收舖,個時到已經七點幾啦,如果我地去既話可能會好趕,所以都係算啦,甘我地就轉plan,去department stores既地下街到買野返酒店,舒舒服服甘係房食啦。

呵呵~我地去到既時侯可能係就黎收舖,所以差唔多間間舖都減價,行左個圈,呢盒散壽司就最吸引我地啦,超大盒,好好味,嘻嘻~


1613186269.jpg

我地仲買左巨峰提子同埋macaron做甜品忝,好甜,好味喔~!

《待續~》

【同分類上一篇】:[東京] 第四日Part II – 表参道、南青山 - ピエール・エルメ・パリ(Pierre Hermé)
【同分類下一篇】:[東京] 第五日Part I - 麻布十番 - あべちゃん
Tags:
No Comments

Post A Comment