[東京] 第三日Part III – 大江戶溫泉物語




1927318128.jpg
行左成日,都有D肚餓同累,就去《大江戶溫泉物語》入面食野同浸返個溫泉啦。因為夜晚既入場費差唔多係朝早既半價,所以我地覺得夜晚黎抵好多。一入到去,咩都唔知,樣樣野都有D估估下甘。先黎就係除鞋同張對鞋擺係鞋櫃到,好似卡通片入面D小學生返學甘,入門口就換鞋。跟住就去俾錢入場,我地竟然去左出口個邊,好彩有人話我地知者,哈哈~

俾完入場費就係揀浴衣時間,我本來係想揀件黃色既,但佢話冇我size喔,因為黃色個件凈係有160cm以下既size~!甘好啦,我揀過件粉紅色架啦,點知粉紅色個件都係一樣,冇160cm以上既size!唉~ 甘到最後,只係揀到件我唔係好鍾意既紅色。等我搞左一輪之後,麥包已經揀好啦,甘我地就分別入男、女更衣室換衫啦。

入到去見到入一排又一排既櫃俾放用品,但係個個都鎖住左既?唔通全部都滿晒?但冇咩可能架?有甘多櫃,點會全部滿晒呢?唔通要囉鑰匙既?甘我又走返出去問過,哈哈,真係瘀,原來條鑰匙就係係我地俾入場費個時,個個人綁係我地隻手到個個牌入面~!好啦,搞左一輪,換完衫之後,出到去見到麥包,我就問:『你搵唔搵到條鑰匙開儲物櫃呀?』麥包就話:『搵到呀,係隻手個牌到呀嘛。』唉呀,凈係得我甘豬忝~

1927318129.jpg
好肚餓啦,去搵野食先。我地行晒全場之後覺得呢間叫《麵吉》既拉麵好似幾好味,就每人叫左一碗,加碟煎餃子食。碗拉麵唔錯,好彈牙;碟煎餃子就真係細隻左少少,但佢俾既醬汁就好好味。



1927318131.jpg

醫飽肚之後,我地就周圍影下相,可能係夜晚既關係,唔係好多人,所以我地用腳架都OK。睇下相啦。



Food Court,有假既秋天紅葉 | 舖頭一角 | 大江戶溫泉物語中間既大標誌




1927318136.jpg跟住我地行左陣舖頭後就去浸溫泉啦。先黎就係去可以同麥包一齊浸既露天”足湯”,因為係露天既關係,又凈係浸到對腳,真係覺得有D凍架。”足湯”入面有唔同大細既石頭,聽講話係上面行會幫助血液循環,但係我只係見麥包行到面容扭曲,而我行左兩步就放棄啦。

入去大浴場(男、女分開既)浸溫泉啦,麥包話佢唔去啦,甘我就自己去啦。入面有好多個唔同既浴池,當然冇箱根既甘靚(遲D講),但都真係唔差囉。人唔算特別多,浸得好舒服架。但我浸完出黎,麥包竟然話我知佢都去左浸?哈哈,原來佢本來係想入佢睇下既,但入到去人地好好甘俾條毛巾佢,甘佢又唔好意思就甘出番黎,就去左浸喔。嘻嘻,我地都覺得浸完真係好舒服喔,返酒店都特別好o訓~

《待續~》

【同分類上一篇】:[東京] 第三日Part II – 台場各地
【同分類下一篇】:[東京] 第四日Part I – 明治神宮,竹下通り
No Comments

Post A Comment