馬來沙爹屋

星期五晚我同麥包都唔想煮,多數都會出街食;今個星期五我地稔黎稔去都唔知想去邊度食好(有時真係幾頭痛),最後就決定去我地多數會同屋企人先去既”馬來沙爹屋”到食,因為我想食佢個到既甜品。聽個名都知,呢間係食馬來西亞野食既地方,但個老細就好似係中國人(唔知係咪馬來西亞華僑呢?),D野食都好似好正中甘。(哈哈,呢句話係由未去過馬來西亞食過”正中馬來西亞菜”既我講既,可信性就…嘻嘻)

1009333622.jpg

第一樣係頭盆,叫”印度麵包”,食落係好似將類似crepe甘既”麵包”沾上咖哩醬汁黎食,好美味架,係我次次去食都必點既。

1009333623.jpg

“馬來沙爹屋”最出名既就係佢地既沙爹串燒,有雞肉同牛肉揀,舔埋個特製辣辣地既醬汁好好味,好多汁,我個人覺得牛肉好味D,但雞肉都唔差。

1009333624.jpg

呢個叫”三巴魷魚+煆”,”三巴”係個醬汁個名,本來係menu到凈係可以揀魷魚或煆既,但麥包問佢地可唔可以一樣一半,甘又得喔,所以我地就整左個combo啦。個味道唔識得講,就係好似東南亞食品甘,幾濃味甘囉。

1009333625.jpg

最後就係甜品,個名好特別,叫”ABC…唔記得啦”。係刨冰黎,有唔同既豆、涼粉、珍珠、花生等等係入面,再加上甜甜地既汁,就好似台式刨冰甘,好味。

其實佢地仲有個芒果shake都好好味架,係用鮮芒果整既,但因為要留肚食甜品,就無叫到啦。

網頁:http://www.malaysatayhut.com/

【同分類上一篇】:結婚一周年紀念 - 慶祝篇
【同分類下一篇】:美味朱古力
No Comments

Post A Comment