結婚一周年紀念 – 慶祝篇

話就話係去慶祝一周年,其實都係去食餐飯嗟,因為個日我地大家都要返工。

晚餐篇

1009333600.jpg

我聽我個同事話有間係湖邊既“Chandler’s Crabhouse”既crab cake好正,啖啖蟹肉,冇咩stuffings。另外我上網搵到係”Westin Seattle”入面既“Coldwater Bar & Grills”有個”西班牙海鮮飯”又好似好好味甘。係同麥包商量過之後,係crab cake勝出,”西班牙海鮮飯”就留返下次先去食啦。上面張相就係”Chandler’s Crabhouse”,個落地玻璃窗上有佢既logo,幾得意呀。個日岩岩落完雨,出面個deck既凳仲係濕既,唔係既話我覺得坐出面,係火爐邊會仲正(我地係坐係落地玻璃窗旁邊)~!

因為早到既關係,我地就稔住飲下野同食住Happy Hour先。佢地既Happy Hour好抵架,好多啤酒、白酒、紅酒、同某D頭盆都係半價。嘻嘻,右邊張相既我就係o係到睇緊食咩好(麥包偷影既)~!麥包叫左杯啤酒,而我就叫左杯白酒。



1009333601.jpg

頭盆1:Spicy Fried Calamari – 我同麥包都覺得一D辣味都冇,個綠色既汁好有墨西哥feel,都幾好味呀。


1009333602.jpg

頭盆2:Chandler’s Dungeness Crab & Artichoke Dip – 呢個Dip我就覺得唔夠上次係“Palomino”食個個甘好味啦,可能呢個佢落得太多cheese,好”滯”,加上佢既Artichoke係切成大大塊既,對於唔係甘鍾意食Artichoke既麥包同我黎講,就唔係甘岩囉。


1009333603.jpg

頭盆3:Tempura Roll – 搞笑,佢地竟然有幾種唔同既roll係個menu到,我同麥包貪得意叫個黎試下。呢個roll有三文魚、吞拿魚、露荀同cream cheese。真係幾好味喔,後來見到好多人都有叫roll,就知原來佢地既roll都唔錯架。


唔知係咪因為個Dip太過”滯”?我地食完呢個Happy Hour已經飽飽地,肯定食唔落每人一個entree,甘我同麥包就決定放棄,就叫左個crab cake大家share算啦。

1009333604.jpg

就係呢個:Jumbo Lump Blue Crab Cake~!我同事果然冇介紹錯,真係有好多蟹肉,直情係100%蟹肉甘,多蟹肉到都整唔似個”餅”形啦,好正,好美味!!


至於甜品呢?因為我已經係間意大利既西餅店到訂左兩份”Petit Four”(奇怪?乜”Petit Four”唔係法國野黎咩?點解會係意大利既西餅店到賣既?),就冇係Chandler’s食啦。但係我見到佢menu度有個叫”Chandler’s Crab Ice Cream”,蟹既雪糕??嘻嘻,有機會下次試下先得。

網頁:http://www.schwartzbros.com/chandlers.cfm

__________________________________________________________________________


甜品篇

1009333610.jpg呢間意大利既西餅/雪糕店 – Gelatiamo – 就係我公司附近,我同同事去食飯既時侯經過,聽聞佢既雪糕整得好似意大利既gelato,甘我就去買個黎試下啦。細size既$3美金(貴過係意大利買既$2歐元),仲貴過Häagen-Dazs,有兩個雪球,兩種口味揀。我揀左芒果同開心果。好味就幾好味架,但當然同意大利既唔同啦,少左個種入口即溶既感覺,多左普通雪糕既creamy,我覺得係界乎係普通雪糕同gelato中間甘。但係呢到食唔到gelato,都好過冇,我稔我都會再去食既。又講左去第度忝,講返個”Petit Four”啦。我就係買gelato既時侯,見到佢個蛋糕櫃入面既蛋糕好靚,就問佢囉個menu同訂既方法。但稔落又未食過佢既西餅,唔知會唔會同美國人既一樣 – 甜死人?!都係唔好成個蛋糕買啦。就係呢個時侯,我見到佢個menu度有”Petit Four”賣,但就要一日前訂先得,都好呀,訂兩份就有八件迷你既試下好唔好味,岩晒多心既我。



Tiramisu | 士多啤利果塔

鮮忌廉卷

原味/朱古力味cream puff |朱古力塔/朱古力味果仁塔

全部都好好味架,特別係”Tiramisu”同個”士多啤利果塔”,下次可以試下佢地既大蛋糕啦~!

不日公開既網頁:http://www.gelatiamo.com/

__________________________________________________________________________


番外篇

1009333611.jpg

美國人既集俗係會將結婚蛋糕最頂既個層留返,凍結係雪櫃;到左一周年紀念個日令返出黎食!哈哈,我地都有將我地個蛋糕令返出黎,但就決定”公諸同好”,叫埋麥包既屋企人黎見証呢個”壯舉”,試下係咪真係食得!個答案係:食得,但唔好味~!下圖係婚禮當日既;右圖係一周年紀念日既。唔好以為係發霉呀,因為個蛋糕係”綠茶Tiramisu”,所以先係甘既色。




伸延閱讀:結婚一周年紀念 – 禮物篇

【同分類上一篇】:台灣小菜 - 東來食府
【同分類下一篇】:馬來沙爹屋
6 Comments
  • Ebo
    Posted at 12:13h, 27 8 月 回覆

    可以擺成年個蛋糕都無壞, 嘩! 好犀利喎! 仲食得呢! HAHAHA……

  • mctea
    Posted at 03:38h, 28 8 月 回覆

    Ebo,<br />
    <br />
    係呀,仲搞笑既係講極99都唔信係成年前既,佢仲話好好味忝。仲有,麥包話人人<br />
    有份,留左件俾你地架啦,哈哈哈~

  • Joanne
    Posted at 06:08h, 28 8 月 回覆

    你哋結婚一週年啦,時間過得真係快呀!

  • mctea
    Posted at 04:54h, 29 8 月 回覆

    係呀,真係話都無甘快^^

  • can+dy^-^
    Posted at 03:35h, 30 8 月 回覆

    真係重食得,咁利害.

  • mctea
    Posted at 05:37h, 30 8 月 回覆

    係呀,真係仲食得架,但係就緊係冇甘好食啦,嘻嘻~

Post A Comment