來去夏威夷 – 小栗&東尼的冒險紀行

1077809073.jpg

等左成年幾,呢本”來去夏威夷 – 小栗&東尼的冒險紀行”(日文原著:さおり&トニーの冒険紀行 ハワイで大の字)終於出中文版啦。有睇開我個blog既人都可能記得我以前都已經提過呢本漫畫幾次架啦。以前聽介紹既專攔話佢具有旅遊書既功能,睇完之後覺得如果真係稔住用佢黎做旅遊書帶去夏威夷既話就慘囉。係,佢係有介紹好多唔同既地方,仲有印埋地址忝;但係無話你知點去,幾錢等等。睇完就覺得好似係知道夏威夷有呢樣野,但係真係有興趣既話,都係需要上網搵又或者買本真正既旅遊書黎睇資料。

但係如果當本書係漫畫黎睇就唔錯既,佢對夏威夷風土人情都描寫得幾深入架,睇漫畫甘睇就唔會覺得悶,又學到野。加上全彩色印刷,正~!嘻嘻,有D想再去夏威夷忝。


1077809075.jpg
有介紹好多唔同既食物同餐廳。———————>

亦有講佢地嘗試唔同新事物既趣事。

【同分類上一篇】:日本攻略遊 - 東京
【同分類下一篇】:馬爾代夫 - Lonely Planet
No Comments

Post A Comment