Re-ment – 食べ歩き(街頭小食)

呢個系咧系夾集左好多唔同地方既街頭小食,有可樂餅、漢堡飽、聖代、大包、拷番薯、燒章魚丸、蛋撻等等。我對呢個系咧冇咩特別既感覺,可能因為佢既主題唔係好清晰啦,擺埋一齊有D格格不入既感覺囉。

[夢のアジアンスイーツ]
其實我凈係鍾意呢個有香港蛋撻同翻版”許留山”既珍珠奶茶同生果。D蛋撻就真係整得唔係甘靚,都唔知係蛋撻、葡撻、定係椰撻?哈哈,但係翻版”許留山”就好靚啦,好想食呀~~~!

蛋撻

珍珠奶茶 + 翻版”許留山”飲品

芒果+生果

[たっぷりくり~む]
可麗餅呢盒係ebay既賣家送俾我既,嘻嘻,我自己就唔會買架啦,但有人送又冇所謂既。三個可麗餅同泡芙都好靚,可以同之前既“豪華西點”擺埋一齊。

香蕉、士多啤利、香腸可麗餅

泡芙

[上野/浅草名物]
呢盒都係賣家送既 – 上野/浅草名物,有生果串,人形燒(仲見都”雷門”個燈籠忝),同仙貝。又係個句,唔駛錢買都OK既。

人形燒

生果串

仙貝

【同分類上一篇】:Re-ment - 決擇
【同分類下一篇】:Re-ment - 特選ギフト(Gifts)
No Comments

Post A Comment