Re-ment – ぜんたくスイーツ (LUXURY SWEETS)


除左壽司之外,我都好鍾意食甜品,特別係D外型整得好靚既。呢set甜品系咧聽講話好受歡迎,好多人都買一套十盒,我之前都有稔過買成套架,但後來稔下稔下,都係覺得有幾sets唔係好鍾意,即係有都唔介意既,但要買就唔好啦,哈哈。所以都係決定買幾盒鍾意既就算啦。


[おいしい寶石箱]
第一set係”迷你西點禮盒”入面每一件點心都令得出黎,連個盒內金色既盒都可以

入面每一件點心都令得出黎,連個盒內金色既盒都可以

近鏡睇清楚D

[デパ地下話題の店]
第二set係”名店蛋糕”,好多都好”面善”,好似係巴黎見過甘,但我真係認得同記得個名既凈係得”Pierre Hermé”既”Ispahan”(粉紅色o個個)。

近鏡1

近鏡2

[売り切れ必至の人気者]
呢盒係瑞士卷 + 日式芝士蛋糕(白色o個個)。我其實都唔係好知呢個係芝士蛋糕,不過個餅盒想係甘寫,我稔係o卦?而瑞士卷就有士多啤梨、綠茶、朱古力、同咖啡。

瑞士卷:多啤梨、綠茶、朱古力、咖啡

日式芝士蛋糕

[マダムのおしゃべリパーテイ]

而呢盒就係盒裝曲奇餅,都係每塊曲奇都可以囉出黎。記得我細細個既時侯好鍾意食”藍罐曲奇”當下午茶,一路食、一路睇卡通片,真係好懷念~

[夢のチョコレートBOX]
最尾既呢盒係”隱藏版”既朱古力禮盒,好有”Godiva”朱古力 + “Hermés” 包裝禮盒既感覺,真係好似食得甘樣~

兩層朱古力禮盒

第一層

第二層

【同分類上一篇】:Re-ment - 新鮮回転寿司
【同分類下一篇】:Megahouse - 白くま店長のアイスはうす + 和うさぎの甘味屋さん
No Comments

Post A Comment