老媽的好吃好吃料理

1428230858.jpg

“達令是外國人”“達令是外國人 2”後我買既第三本小栗左多里漫畫 – 老媽的好吃好吃料理(日本原裝版:母に習えばウマウマごはん)。于其話呢本係漫畫,我覺得話係本食譜貼切D。成本都冇咩故事可言,其實係兩頁食譜,加兩頁彩色漫畫,講製作過程要注意既地方。可能我唔係個鍾意睇食譜既人啦,睇完覺得有少少悶囉,係本我唔會推薦既書。但都係個句,D畫就幾得意既。

兩頁食譜 + 兩頁漫畫

1428230861.jpg

哈哈,但係俾我係呢本漫畫既最後一頁搵到佢本”さおり&トニーの冒険紀行 ハワイで大の字”既中文版“來去夏威夷 – 小栗&東尼的冒險紀行”會係今年夏天會出既消息,好o野~!!!!!呢本係講佢地去夏威夷Maui渡假一個月期間所發生既唔少趣事,我想睇左好耐架啦~。死啦,呢排好鍾意睇關於旅行既書,嘻嘻,真係”上腦”啦~

【同分類上一篇】:150cm Life 3
【同分類下一篇】:日本攻略遊 - 東京
No Comments

Post A Comment