ひとりたび1年生(感想更新)

考慮左好耐之後終於決定左買日文版高木直子既”ひとりたび1年生”。呢本係全彩色架,講佢一年內自己一個人去日本唔同地方旅行既。我睇左一個chapter,都幾得意架,第一次睇真係佢自己既文字。嘻嘻,睇完再寫感想啦~!

好奇怪,出名係包裝王國既日本,日文版既高木直子書既封面紙竟然無台灣版既甘靚架,無左”閃閃令”既元素。

1月23日更新:

睇完啦,好好睇呀~!我覺得高木直子好叻呀,自己一個人去左甘多地方。睇完既感想有兩個:一係日本人真係好鍾意浸溫泉同食拉麵,佢去都邊到都有去浸溫泉同食左唔少拉麵。第二就係我好羡慕佢,可以用漫畫去記低旅行既遊記,仲畫得好得意忝;我就只可以用相機。但我就冇佢甘有勇氣啦,我唔敢亦唔想自己一個人去旅行;我覺得去旅行開心同好玩部分係因為有人同我一齊分享嘛~!

【同分類上一篇】:一個人泡澡
【同分類下一篇】:旅遊指南-東京一本就GO!
No Comments

Post A Comment