達令是外國人 2

“達令是外國人 2″(日本原裝版:ダーリンは外国人 2)係繼“達令是外國人”後既續集。唔知係唔係因為續集既關係,都係冇第一集甘好睇既呢?呢本俾唔到好似前本既驚喜我,得閒冇野做,又真係想睇書既話,都可以睇下既,但唔係好都我會推薦俾其他人睇囉。

但其中有篇由東尼寫既文章,我覺得好岩架:

即使因為”搞錯了”而結婚,當天隨即嚷嚷”不行了”就離婚的藝人當成例外,我還是挺在意最近離婚的數字和原因。同年紀的朋友已經有人離過一兩次婚了。對於未來要共築家庭的人來說,看到這種現狀一定會感到十分疑惑吧。

該怎樣做才能避免離婚呢?當然互相宣誓彼此是”TRUE LOVE”很重要。但是那樣就夠了嗎?結婚之前,應該花點時間體驗幾次爭執和合好,藉機互相確認彼此的基本夢想、目標以及想法是不是適合。

一見鐘情的人真是運氣好到不行,不過如果結婚前都沒有大吵過,一定哪一方是帶著面具的、、、

【同分類上一篇】:一個人的第一次
【同分類下一篇】:一個人泡澡
No Comments

Post A Comment