達令是外國人

“達令是外國人”(日本原裝版:ダーリンは外国人)係講漫畫家小栗左多里以自己同外國人老公東尼生活上由文化差異、性格分別所產生既趣事。哈哈,雖然麥包唔係外國人,但我都可以係呢本書入面搵都唔少我同麥包既影子。好似:

-左多里係東尼用緊電腦既時侯同佢講野時,東尼會好似聾左甘,無反應
-左多里係個久唔久就將屋企D野大”執”一次,唔用既野就掉左佢;但東尼就唔係啦,佢D野堆積如山,唔捨得掉;每次左多里叫佢”執”,佢都會答:”等我遲D得閒先啦~”
-左多里既無耐性v.s.東尼既無脾氣
-左多里成日都整蠱東尼

以上全部都好似我同麥包架、、、哈哈,唔知係唔係好多情侶、夫婦都有同感呢

P.S.小栗左多里出左另外一本《來去夏威夷 – 小栗&東尼的冒險紀行》(日本原裝版:さおり&トニーの冒険紀行 ハワイで大の字),編輯左兩個人一齊去夏威夷渡假一個月期間所發生既唔少趣事,基本上係本具有旅遊指南功用既書。好想睇呀~(雖然我已經去過夏威夷)。

【同分類上一篇】:達文西密碼
【同分類下一篇】:一個人住第五年
No Comments

Post A Comment