一個人上東京

前日去伊紀国屋買禮物俾朋友時見到既書 – “一個人上東京”(日本原裝版:上京はしたけれど)。因為下年想去日本旅行,再加上包裝晶緻、同睇左頭幾頁覺得好搞笑,就買左返屋企啦。

因為係本插畫集既書、簡單易明、又好搞笑,唔晒一日就睇完啦。以下係書內作者既”後記”,對呢個由中學就離開香港,自己係美國生活既我,覺得好有同感。嘻嘻,但係我當然冇作者甘慘,起碼我唔駛為錢而煩惱

後記:
“、、、因為覺得東京有更多成為插畫家的機會,而且如果一直待在老家,或許有一天會後悔 “唉,如果當時狠下心上東京,說不定自己的人生就會不一樣了、、、、、、” 所以,嗯~ 也是抱著 “失敗的話也可以死心”的心情,一個人到了東京來。、、、

、、、但一旦上了東京,要回老家也需要極大的勇氣與決斷力。因此,我一邊告訴自己 “再在東京努力一下下吧”,一邊拭去淚水,勉強撐過每一天

不知不覺到東京也有六年了,或許是因為插畫工作總算上了軌道,加上已經習慣了東京生活吧,我覺得上東京真好呢!當時如果留在老家,也許現在的我會過著另一種幸福生活,但東京生活也挺不錯的。對於當時在徬徨中決定上東京的自己,忍不住要說一聲好哩。

最後,對於老爸老媽當時毫無怨尤地,讓我這個危險女兒一個人上東京,現在更是心懷感激。”

內容:
我要上東京囉~決意篇~
我要上東京囉~出發篇~
好!自我推銷
東京地鐵地獄
老爸上東京
黃昏的壽司工廠
傷心的聯誼~前篇~
傷心的聯誼~後篇~
閃亮都市人
街頭推銷騙局
返鄉探親真辛苦
首次展覽會
番外篇-小鹿亂撞遊東京

【同分類下一篇】:達文西密碼
3 Comments
  • Joanne
    Posted at 15:20h, 10 10 月 回覆

    Little tak送咗一套俾我睇呀,嘻!嘻!

  • mctea
    Posted at 03:52h, 11 10 月 回覆

    哈哈,你都睇緊呀?甘岩既?<br />
    <br />
    你個套有邊幾本呀?邊本最好睇呢?我而家睇緊 "一個人住第五年" ^___^<br />
    <br />
    Little tak = 亞德?

  • Joanne
    Posted at 07:53h, 13 10 月 回覆

    yes, 因為佢激嬲我嘅後果,所以要送全套俾我‧哈哈!

Post A Comment