蜜月旅行 – 歐洲、英、法、意、三國(點去好?)

細個既時侯已經稔定蜜月旅行一定要去歐洲。個時稔住既係王子與公主既浪漫城堡,首選係法國,浪漫之都嘛,哈哈,加上有嘜包哩個人肉翻譯機,唔駛怕雞同鴨講~。之後睇完”沖上雲霄”,嘩,點可以唔去”許願池”許願呢?連一向唔鍾意意大利既嘜包都話想去~甘我既蜜月又加左意大利啦。而英國吸引之處在於佢既古堡~。

而家係度plan緊,唔知係自由行好?定跟團好?定坐遊輪好?

跟團就可以去多幾個地方,好似瑞士、荷蘭、米蘭、威尼斯、佛羅倫斯等等。成個行程有人幫你計劃好,又包食,唔駛煩。唔好處係會好似好趕甘,用唔少時間係搭車上,而每度地方都好似睇唔到好多野時渡遊而趕你去下個站。

遊輪同跟團既好處差唔多,更好既係食物質數更高,D行李重唔駛成日拎住,玩得free D。唔好處係玩既時間比跟團仲短,得8:00 – 6:00左右,夜遊就唔駛稔囉~。更重要既係:去晒英、法、意既遊輪好貴架~!

自由行就乜都自由D,可以每個國家留多幾日,成個旅行想點就點。唔好處係乜都冇包,去既地方少左,但價錢又同跟團差唔多,仲需要自己plan一大堆野。

點算好呢?

【同分類下一篇】:蜜月旅行
No Comments

Post A Comment